Calmantele ar putea preveni aparitia cancerului mamar sau celui ovarian

Ultimele studii, realizate la Universitatea Harvard, au evidentiat faptul ca femeile care iau cu regularitate aspirina, dar si alte calmante ar putea avea un risc mai scazut de face cancer ovarian sau mamar.
cancer, calmante, mamar, ovarian, nivel, estrogen, preveni, Explicatia oamenilor de stiinta ar consta in ideea ca aceste calmante reduc nivelul estrogenului din organism, un hormon feminin, inhiband astfel dezvoltarea mai multor forme de cancer,O echipa de cercetatori de la Harbard a investigat...
[ Citeste articolul pe Feminis.ro ]


Articole similare

  • Femeile au acum un motiv in plus sa se bucure in fiecare zi de cateva cesti de ceai in compania prietenelor, a sotului sau a unei carti bune. Un studiu australian aratand faptlul ca acesta reduce riscul aparitiei cancerului ovarian.
    ceai, cancer, Christina Nagle

  • Cercetatorii americani au descoperit o noua metoda de a diminua tumorile in cazul cancerului de san, reducand cu pana la 90% necesitatea unei mastectomii: tratamentul cu microunde.
    tumori, tratament, microunde, oncologie, cancer, mamar, san

  • Ceva mai mult decat sedentarism, istoric medical, probabil anticonceptionale, hormonii in exces, influentele stilului? Sa fim seriosi ca le stiu, nu ma mai surprinde nimic! Ei bine, nici pe departe de a fi completa informarea mea in domeniu, pentru ca, de-a lungul timpului, nu numai ca s-au vehiculat, dar chiar s-au demonstrat stiintific factori de risc pentru cancerul mamar pe care nici imaginatia noastra, creatoare de cele mai neobisnuite scenarii, nu le-ar fi putut prelucra.

  • O proteina care elimina fierul din celulele organismului ar putea fi utilizata pentru incetinirea dezvoltarii cancerului mamar, pentru pronosticarea sanselor de supravietuire a pacientelor si pentru tratarea acestei maladii, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii de la centrul medical din cadrul Universitatii din Wake Forest (Carolina de Nord), informeaza AFP.

  • Genetica nu justifica decat in mica parte declansarea cancerului mamar, in timp ce pentru majoritatea femeilor factorii de risc asociati cu stilul de viata nesanatos raman predominanti, potrivit unui studiu publicat in revista medicala The Lancet, citat de Mediafax.
    cancer mamar, obezitate, alcool, risc, studiu

  • Pentru ca noile cercetari arat ca in timp ce luam multivitamine pentru a ne feri de o serie de maladii, prin intarirea sistemului imunitar, ele cresc cu pana la 20% sansa de a te imbolnavi de cancer la san.
    cancer, mamar, san, cercetari, multivitamine

  • Un studiu recent realizat de o echipă internaţională de cercetători a descoperit că 3 ceşti de cafea pe zi pot să ajute la prevenirea cancerului ovarian. Cercetătorii au comparat dieta a 80.000 de femei cu incidenţă de cancer ovarian,...

  • Alcoolul in randul adolescentelor si tinerelor adulte poate provoca pagube medicale irecuperabile, anunta cercetatorii. Astfel ca, cele care consuma foarte des alcool risca sa declanseze cancerul mamar de tip benign.
    cercetatori, cancer, tinere, adolescente, alcool, exces,

  • In timp ce chimioterapia pentru o astfel de boala dura in mod obisnuit mai multe luni de zile, oamenii de stiinta aud escoperit o combinatie de medicamente care in 6 saptamani ofera acelasi efect ca in 6 luni de chimioterapie obisnuita.
    cancer, mamar, tratament, chimioterapie, 6 saptamani,

  • Foarte multe femei sunt obsedate de marimea sanilor lor si doar putine dintre ele sunt multumite cu ce le-a dat mama natura. De cele mai multe ori doamnele ar incerca orice pentru a-si mari bustul chiar si mirajul pastilelor anticonceptionale.
    Tjasa Babic, sani, anticonceptionale, cancer mamar

Abonează-te!

Abonează-te la newsletter-ul EvaClub pentru a afla prima noutăţile care te interesează!